ديروز تولد گرفتيم
زن دايي ها و مامان امير نيومدن... ولي بقيه بودن
انقدرررر خوش گذشت... خيلي وقت بود تولد اينجوري نگرفته بودم... عالي بود عالي
برا خوردنيا و پذيرايي انصافي سنگ تموم گذشتيم... متنوع و زياد... اومدم خودم وردارم ديدم تقريبا هيچي نموند :)))
رقص كادو ها همه چي عالي
دوستم زودتر اومد چشامو ارايش كرد، مژه مصنوعي گذاشت... كلااا عوض شدم :))
اخر شب داشتم از خستگي متلاشي ميشدم...
عكس كيكمو استوري كردم و عكس تولدي كه برام گرفته بود.. چون ميدونم انتظار داشته... فاميلاروهايد كردم :|
فندق در سایه گردو رشد میکند...ما را در سایت فندق در سایه گردو رشد میکند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45