هميشه يه جمله تو موقعيت هاي سخت آرومم ميكنه... خدا كه ميبينه...
اتفاقي كه ديشب افتاد...
نميدونم هم خوبم هم بد
تحت فشار بود روحم... شب تب كرده بودم
تو مود درس نيستم..
فندق در سایه گردو رشد میکند...ما را در سایت فندق در سایه گردو رشد میکند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41