آدم باید از حال دلش بنویسد!
بنویسد که حالش به حالت بند است!
بنویسد که تا تو به جای دوتا شکلک بوسه یک شکلک میگذاری این قلب می ایستد
آدم باید بگوید ک بی [او] بی صدای نفسهایش بدون چشمهایش(قلبم)بدون لمس دستهایش بدون حس بازوانش دور خودت بدون بوسه هایی که خودت هم متوجه نمیشوی زنده نمیماند!
زنده نمیماند دیگر!
فندق در سایه گردو رشد میکند...
ما را در سایت فندق در سایه گردو رشد میکند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47